Blogia
wwwhabboprecios

GLITCH INFINITE WORD SEARCH PUZZLES VOLLEDIGE HACKCODES

Infinite Word Search Puzzles cheats

 

Version = 3.26 kritiek = goed spel ... geweldig voor het verstrijken van de tijd. Ik ben dol op de getimede puzzels en wedstrijden, maar zou willen dat je zou kunnen worden gekoppeld aan spelers binnen 10 of 5 eigen niveaus. Het voelt oneerlijk om iemand op niveau 1 te spelen als je op veertig bent. Maar je gaat snel omhoog en het hangt er maar net vanaf hoe snel je de woorden kunt vinden. Sommige ogen en strategieën zijn beter dan andere. Het zou ook leuk zijn om spelers uit te nodigen die geen Facebook gebruiken of een manier om eerdere tegenstanders uit te dagen. OH JA HIGHLIGHTERS! In eerste instantie dacht ik dat we ze gewoon willekeurig konden gebruiken om welke reden dan ook die nu niet klopt, maar het zijn HINTS! Je gebruikt ze tijdens het zoeken wanneer je vastloopt .. je kunt ze niet selecteren in het hoofdmenu om de kleur of het type te veranderen, je kunt gewoon zien hoeveel je hebt of meer koopt (hints). Misschien was iemand zo verloren als ik .... In ieder geval een goede game, ik geniet er echt van. Ik hou ook van de jaren 90 categorie, brengt herinneringen terug lol info = Beste woordzoekpuzzels 4,6 / 5 Taal = Engels Woord 84,72 Megabyte.

0 comentarios